Indkøbsassistent til indkøbsafdelingen i Horsens

Til en fuldtidsstilling på hovedkontoret i Horsens søger vi en detalje- og løsningsorienteret person med sans for struktur i sit arbejde, som skal indgå i et indkøbsteam, der er med på hele rejsen fra udvælgelse af leverandører og materialer, samt forhandlinger med store kæder og samarbejdspartnere.

Opgaver du kan glæde dig til

Din dagligdag vil ofte være varieret, og det er vigtigt, at du er klar til at tage fat, hvor det er nødvendigt. I stillingen vil du skulle udføre tilbagevendende opgaver, som hovedsageligt består i godkendelse af fakturaer, opfølgninger på indkøbsordrer, men også ad hoc opgaver, som en del af en indkøbsafdeling i vækst.

Du vil opnå et tæt samarbejde med kollegaer på tværs af virksomheden, men især koordinere dine opgaver med Økonomiafdelingen, Teknisk afdeling og byggeledere. Af yderligere arbejdsopgaver kan nævnes vedligeholdelse af indkøbsstamdata på alle vores prisaftaler samt vores kartotek af forskellige samarbejdspartnere.

Du vil indgå i en afdeling som vækster, og dagene går stærkt. Vores mission er altid at yde den bedste service og at overholde deadlines, men det skal være sjovt at gå på arbejde.

Dine kvalifikationer

• Uddannet inden for indkøb, administration eller logistik. Alternativt har du erfaring med området fra en tidligere stilling.
  • Du har økonomisk forståelse og besidder godt købmandskab.
    Erfaring eller kendskab indenfor byggebranchen er en fordel, men ikke et krav.
  • Kan arbejde effektivt og selvstændigt og holde hovedet koldt, når der er travlt.
  • Trives med et vist omfang af faste tilbagevendende opgaver.
  • Du er struktureret, løsningsorienteret og serviceminded.
  • Er god til at eksekvere, få noget fra hånden - og sætter en ære i at overholde deadlines.
  • Har et smil på læben, og humoristisk sans

Vi tilbyder

Gode kollegaer og en plads på holdet i en stilling med gode udviklingsmuligheder i indkøbsafdelingen, hvor du vil referere til Indkøbschefen. I Milton Huse vil du opleve, at vi har fokus på bolden. At vi har det sjovt på banen og alle i organisationen spiller sammen for at vinde markedsandele. Vi træner hver dag for at komme endnu højere op på lystavlen hos nybyggerne. Målet er klart - er du?

Vil du med på holdet?

Send dit CV inkl. ansøgning og motivation for jobbet til job@miltonhuse.dk med emnet ”Indkøbsassistent” hurtigst muligt.

Der vil blive afholdt samtaler løbende, da stillingen ønskes besat snarest.

Har du spørgsmål?

Kontakt Indkøbschef Peter Laursen på mobil: 25 19 50 61

Vi glæder os til at høre fra dig.

Trustpilot